2009年8月17日星期一

豉油皇煎蝦碌

上星期六到訪朋友家中煮飯仔,齊齊煮幾味, 十幾人連甜品共吃了十一道菜,非常滿足。我煮了豉油皇煎蝦碌和滑蛋炒叉燒兩味,朋友們都話幾好,好開心!入廚煮食,最開心就係有人欣賞,好多謝朋友們欣賞我的廚藝。

話說當日每道菜都好好味,大家紛紛交換食譜。以下是我的豉油皇煎蝦碌的食譜,不嗜辣者可酌量減少或不下辣椒和辣椒豉油。


豉油皇煎蝦碌

材料(四人份量):
冰鮮連殼中蝦10隻
蒜茸、辣椒粒適量

調味料:
生抽
老抽
美極
辣椒豉油(optional)

胡椒粉
生粉

做法:

  1. 中蝦用較剪剪去尖刺,頭部前段和腳,去腸洗淨後,用廚紙印乾,放大碗中加生粉和少許胡椒粉拌勻備用。
  2. 將生老抽、美極、辣椒豉油和糖調勻,試味,如豉油略甜即可,然後加入1至2湯匙清水。豉油總量約為半小碗(酒樓用的小碗)。
  3. 平底鑊燒熱下油,油熱後以中至慢火煎蝦兩面至乾身。當蝦7至8成乾時下蒜茸和辣椒粒同煎。
  4. 蝦乾身後,淋豉油並轉慢火,至豉油收乾即成。下豉油後要將蝦不時翻動,並注意不要燒焦豉油(因豉油內有糖)。

2 則留言:

  1. 呢個好好食呀! 又辣但唔想停口 ^^

    回覆刪除
  2. 多謝!你自己煮果時落少些辣椒豉油就冇咁辣啦~

    回覆刪除